30 dagars utmaning!

 
Hittade denna på en annan blogg för typ 1 vecka sedan och tyckte att de verkade roligt, + att då lär inte min blogg stå tom så ofta som den gör heller haha! Så slänger upp första inlägget lite senare!


Emma

Åhh gud vad kul! Jag lånar den ideen av dig om det är okej ;)

Svar: Låna på hihi! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

wildvuxen.blogg.se

Kul! jag ska beta av den där listan mellan mina övriga inlägg :)

Svar: Gör det! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Jessie

Åh, vad kul, är det okej om jag kör den listan på min egen blogg? :-)

Svar: Självklart! :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

moa

Så himla rolig lista - håller på med den jag med just nu! :)

Fin blogg förresten! :)

Svar: Jätterolig faktiskt, älskar såna listor! :) Tusen tack! ♥
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: