Biggest Loser 2015 ♥

Hey hey folket.
Trött som bara den idag verkligen. Har jobbat fram till halv 3 ungefär, va inte hemma föräns lite efter halv 4 tiden. Jäkla bussar som är tvugna att ändra tider och gå typ en gång i timmen, så istället för att ta 10min hem så tar det nu lite över en halvtimme hem.. YAY! Och inte nog med det, hade beställt hem en bok som jag såg fram emot, kom den? Nej, fick ett sms om att den kommit fram, fast att jag vänligen kan hämta ut den i en helt annan stad. Tack! Så nu ska jag få en ny hemskickad, så bara att vänta ytterligare lite till..
Så, nu har jag klagat klart för idag, haha.

OCH! Ikväll startar Biggest Loser! Känns lite konstigt att se då jag faktiskt sökte in till denna säsongen och kom vidare till en telefonintervju och grejer, men ja, uppenbarligen kom jag ju inte hela vägen till programmet. Ska tydligen vara "den tyngsta säsongen" hittills. Ska bli riktigt kul att följa, blir alltid sjukt peppad av Biggest Loser. Lite surt att dom bytt ut Mårten som tränare dock, men att ta in Prime från Gladiatorerna istället gör ju inget, ögongodis haha!



emelie - nightfury.blogg.se

biggest loser är så inspirerande. :D

Svar: Ja visst är det :D :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Erica Seidlitz

Är sjukt peppad inför BL, hoppas bara jag orkar hålla mig vaken ikväll. Däckade vid 21 igår... Haha ^^

Svar: Ja samma här! Håller tummarna på att jag också håller mig vaken, tvekar redan nu haha!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Matilda

Hittade din blogg via google, kollade igenom den snabbt och den hamnar direkt på min bloglovin lista :) Snygg blogg!

Svar: Åh gud vad roligt! Tack! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Twiggy Lundberg

Finns det på play nånstans? :)

Svar: tv4play :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Frida

Håller med, ögongodis! hihi :D

Men tyngsta verkar det inte helt vara, är en där som inte är så stor, men de verkar ha med det varje säsong också.

Svar: Jo, det är den tyngsta säsongen dom har haft, det går dom ut med själva :) Räknar man ihop alla deltagares vikt så blir det nog den tyngsta vikten totalt.
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Frida

Sv: Ja räknar man ihop alla totalt är det tyngst. Han som vägde 224 kg tror jag det var, hoppas det går bra för honom, inte lätt med alla dem kilorna

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: