Blogguppehåll / sluta blogga (?)

Som ni säkert märkt så har det blivit allt färre inlägg i min blogg det senaste, på grund av att mitt intresse för bloggen har minskat. Jag vet inte varför, men jag har total bloggtorka och varken lust eller ork att lägga energi på bloggen. Det är så mycket i mitt privatliv som händer just nu, och jag känner att jag iallafall inte kommer att uppdatera så mycket alls här inom den närmsta framtiden. Tanken har slagit mig att lägga ner bloggen helt, men jag vill ändå ha kvar den ifall intresset kommer tillbaka.
Jag kommer skriva in varje fredag (Om jag kommer ihåg vill säga) min veckovikt och vad jag gått ner, och försöka uppdatera med något inlägg då och då.

Det är så det ser ut nu iallafall. Kände att jag ville göra en liten uppdatering om vad som sker och skriva om det, kändes bäst så. Hoppas ni inte ger upp min blogg helt iallafall, och jag hoppas intresset för bloggen kommer komma tillbaka. ♥


Linda

Åh hoppas du inte lägger ner bloggen!!! :/ det är den bästa viktbloggen som jag vet om och jag vill följa din resa!!:)

Blubb Svensson

Hoppas att du inte lägger ner bloggen men ta en liten paus och skriv bara när du känner för det så kanske lusten kommer tillbaka. :)

Tävlingen är nu avslutad, gå in och kika om det var du som vann! Om inte så kommer en ny tävling dyka upp längre fram så kanske bättre lycka då. :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: