Mina topp 9 favoritserier ♥

Som den totala serienörd jag är så tänkte jag dela med mig av mina topp nio favoritserier of all time till er.
Några av dom har slutat att gå, och några av dom håller fortfarande på just nu. Min absoluta favoritserie någonsin är så sjukt svår att välja verkligen, men måste jag välja en så blir det nog faktiskt Sons of Anarchy. Den har verkligen allt och jag älskar varenda del av den serien! Så den tipsar jag allra mest om att ni ska checka in om ni inte gjort det. Men kort därefter kommer såklart The walking dead & The vampire diaries, eller ja, några till. Åh, nej jag kan inte välja haha! Kolla in dessa, dom är helt underbara!

Kollar ni på någon serie? Vilken är eran absoluta favoritserie isåfall? :)


Emma

Jag följer izombie & Grimm slaviskt! Favoritserien är dock Castle.

Svar: Funderat på att börja titta på izombie faktiskt, men tycker den verkar lite smålöjlig haha! Men kanske får ge den en chans ändå! :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Anonym

Game Of Thrones är absolut favorit det var länge sedan jag gillade en serie så mycket! Har också börjat titta på Orange is the new Black, den är bra!

Svar: Game of Thrones är utan tvekan ett rent mästerverk!!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Lena

Har du sett The Originals, spin-off serien till TVD? :D

Jag har en del olika favoritserier beroende på humör xD The Fosters, Vampire Diaries, The Originals, Reign etc etc..listan kan göras lång :P

Svar: Jupp, men tyckte den va riktigt tråkig faktiskt! :o
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: