En tavla, massa minnen ♥

Igår satt jag och rotade fram massor med gamla biljetter och festivalband som jag hade liggandes i en låda här hemma och kollade igenom och fick upp helt underbara minnen från massa år tillbaka. Tänk vad några papperslappar kan framkalla helt underbara och oförglömliga minnen alltså. Så jag bestämde mig för att gå bort till affären och köpa mig en ram och pyssla ihop en tavla. Alla passade dock inte in i tavlan, men några stycken biljetter och festivalband som betyder mest på sitt sätt. Så denna tavlan ska helt klart upp på väggen.

Är glad att jag till och med har kvar en biljett ifrån när jag såg Elvis Presleys orginalband han spelade med "på sin tid", TCB Band och Sweet Inspirations år 2004, sjukt längesedan haha. Men kommer ihåg det som det va igår. Underbart ♥


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: