"Elvis at the O2"

Elvisutställningen var helt klart det bästa med hela resan. Det va verkligen helt magiskt att få se alla Elvis saker, att få ta del av så mycket av hans liv. Även om det bara va materiella saker så var det ändå HANS saker. Han har rört vid dom, ägt dom och det har betytt något för honom på olika sätt. Det va alla möjliga saker, allt ifrån bilar, scenkläder, väldigt personliga saker som hans plånbok, bankkort, hemnycklar, smycken - ja allt möjligt. Nä, de va en sjukt otrolig upplevelse. Kan knappt föreställa mig hur det är att faktiskt besöka hans riktiga hem Graceland.. Jag menar, bara på denna utställningen kunde jag ju knappt hålla tårarna inne haha.
Här kommer en till bildbomb iallafall ifrån utställningen!

Jag och en av Elvis orginalbilar ♥


Anonym

wow vilken upplevelse det måste ha varit, jag vill verkligen åka till London har inte varit där sen jag var 14...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: