50 nyanser av honom enligt Christian

Va precis borta på Ö&B då jag är i akut behov av att färga min utväxt, och såg denna skönhet ligga och bara skrika mitt namn. Tänkte köpa den innan jag åkte till London för att läsa den på planet men glömde bort det. Så såg jag den nu och haffade åt mig den fort som bara den. Jag är så besatt i allt som har med fifty shades of grey att göra. Ja, jag totalälskar filmen, men mest av allt älskar jag såklart bokserien. Och blev så glad när jag hörde att denna boken skulle komma ut också. Det är alltså en bok ur Christians synvinkel.
Ska börja läsas ikväll, yay.


Rebecca

Åh, älskar också både böckerna och filmen!! Jag har redan läst denna och tyckte att den var hur bra som helst - hoppas att även 2an kommer ur Christians perspektiv :D

Svar: Åh vad kul att du gillade denna, nu blev jag ännu mer exalterad över att börja läsa den! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Lena

Spännande, jag måste verkligen ta itu med den sista delen i Femtio Nyanser snart, den har stått alldeles för länge oläst i bokhyllan, men andra böcker har smitit mellan :P

Svar: De tycker jag! 😃
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Anonym

Åh tack för tipset, de andra tre böckerna får snart sällskap av denna, en måste-läsas!

Svar: Bra val! 😃
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: