Göteborg, Halsfluss (?) & vecko-utmaningen ♥

Hey folket.
Orkade faktiskt inte blogga igår då jag va helt sjukt trött. Åkte iväg till Göteborg med min mor och min moster, sjukt trevlig och rolig dag! Gick runt och kollade, fikade och shoppade. Hade bestämt mig för att endast köpa en ny concealer, men ja.. Det blev lite mer. Hittade äntligen en lång kofta också som jag vart på jakt efter ett tag. Så det va en riktigt bra dag igår!

Hur har min vecko-utmaning gått då? Inte jättedåligt, men inte bra heller. Jag är fortfarande sjuk, vart sjuk i två veckor nu.. Misstänker smått att jag fått halsfluss också då mina halsmandlar är extremt svullna och gör ont så fort jag sväljer.. Så knaprar piller och bafucin hela tiden ungefär..
Idag måste jag iallafall storstäda. Har inte orkat bry mig alls om det nu när jag vart sjuk, men nu börjar det bli så illa att man knappt ser golvet haha. Så det är min plan idag!

Är så jäkla nervös inför Fitnessfighten också, går och håller tummarna på att jag vinner. Men alla har vart så otroligt duktiga, så jag hoppas inte på för mycket. Är bara glad att jag tagit mig till final.
Vill iallafall tacka er som röstat, det betyder så jäkla mycket!
Om du inte röstat och vill rösta på mig så klicka HÄR, scrolla ner och kryssa i mitt namn (Linda Cederholm).

Hoppas ni haft en fin helg!



Nova

åhh köpte du dip brow pomade =) vilken nyans tog du? nöjd??

Svar: Ja! Jag kände att jag va tvungen nu, hört så bra om den :D Tog den mörkaste Ebony. Ska testa den imorgon tänkte jag :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Nova

Hoppas du blir nöjd =) jag har inte hittat nån bättre produkt än och vet inte hur många år jag fyllt i mina bryn . Vad har du för pensel till ?

Svar: Testade den idag, ÄLSKAR den! Använder en sneställd borste ifrån real techniques, funkar asbra!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

mickisericssons.blogg.se

oooh, that lipstick!! :D

Svar: Älskar det!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: