Fullspäckad dag! ♥

Hey hey folket.
Känns som jag har 12542564 saker att göra idag ungefär. Ska färga mitt hår då min utväxt är hemsk, + att jag vill ha ett fint hår inför Halloween. Sen ska jag fixa mina naglar, hur det nu kommer gå haha. Har aldrig i hela mitt liv gjort egna gelnaglar, så ska bli spännande. Sen måste jag åka upp och köpa alkohol till Halloweenfesten imorgon! Ska bli så sjukt roligt! Kommer nog lägga upp en del bilder här därifrån, även på min utklädnad. Kan väl säga att jag inspirerats rätt rejält av The Vampire Diaries haha, oväntat.

Blev även tatuerad igår av min pojkvän, slutresultatet blev väldigt fint! Kommer upp en bild på den när den läkt helt.
En ros på ena benet blev det iallafall :)

Nu ska jag slänga i färg i håret!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: