Sponsrat inlägg

Idag var jag och hämtade ut ett paket ifrån Roligaprylar.se. Fick lite saker hemskickat utav dom i utbyte mot min åsikt om sakerna. Fick hem fyra saker och över lag är jag jättenöjd.
(Klicka på bilderna under för att komma direkt till produkten.)

 
"Mustasch glas".
Alltså, hur söta är inte dessa glasen? Haha. Blev helt förälskad i dom!
Dom kostar endast 29:- och kommer i ett fyrpack, hur bra?! Asbra.
 
"101 roliga lekar för vuxna"
Har inte hunnit spela detta spelet ännu, men jag älskar sällskapsspel. Det är alltså ett spel man kan ha när man tex har middag med släkten. Verkar vara ett roligt spel, och ska absolut spelas! Kostar 189:-
 
"Iphone fan (Mobilfläkt)"
Denna produkt var jag mest glad över. En megasöt liten mobilfläkt som man pluggar in i telefonen. Den funkar faktiskt bra! Skönt att ha med sig i väskan ifall det blir supervarmt haha! Den är just nu på rea för 26:-.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: