Varför läser ni min blogg, & vilka är ni?

Ja, som rubriken lyder - Jag är nyfiken på vilka ni är! Jag har många väldigt tysta och mystiska läsare märker jag, men jag vill veta vilka ni är! Sen också - varför läser just du min blogg? Vad är det som gör att du klickar dig in just hit? Sen får ni gärna komma med förslag om ni vill att jag ska skriva om något speciellt, alltid kul att höra.

Men, reveal yourself! Jag bits inte.


Amanda

Hej! Jag är grymt dålig på att kommentera.. Jag heter Amanda, är 24 år och bor i Örebro. Jag läser din blogg för att få inspiration, jag jobbar själv på att gå ner i vikt. Tycker du är grym som har kommit så långt emot ditt mål! :) Trevlig helg!

Caroline

Jag är en av dina mystiska läsare, haha ;)
Jag är 21 år gamla och kommer från stockholmsskärgård, men har nyligen flyttat till Örebro för att plugga till Socionom! Skiter på mig lite över det. Nytt, mycket ansvar och första gången jag bor hemifrån! Jag gillar hundar, musik och min pojke! Går inte ut speciellt ofta men går helst till rockbarer! Black/death/folk metal är min grej, men gillar att dansa loss till i princip vad som!
Jag läser din blogg för att jag tycker du är mycket inspirerande och stark på olika sätt! Gillar sådant som du gillar, tatueringar, smink, spel och serier! Din viktresa ger mig en känsla av att det går om man bara ger järnet och verkligen vill! Känner igen mig i mycket av de känslor du delar med dig kring din resa. Jag har själv vägt ca 12kg mer än jag gör idag, jag blev av med dem över en längre och stadig process, ca 1,5år. Nu har jag legat på samma, med lite plus och minus (mest plus), i ett år. Men jag är inte nöjd, tycker dock att det är jävligt svårt att hålla mig till diciplinen nu när man inte fullständigt hatar sin kropp längre. Blä. Haha :) Dina mattips och kämparglöd mm. smittar av sig och jag suger åt mig så mycket jag kan!
Jag skulle vilja höra vad dina framtidsdrömmar är, och hur du ska försöka uppnå dem! Och gärna fler tips på goda mellanmål eller så, när man vill lyxa lite!

Ha det bäst!

Frida

Bra härlig blogg.
Skriver toppenbra, bra bilder. Motiverar mig också genom att läsa din blogg.
Du har dessutom så härlig stil :)

Frida heter jag, är 23 år gammal och bor i härliga Blekinge. Försöker motivera mig själv att gå ner det lilla jag vill gå ner, ca 8 kg, men just så lite går extremt segt men är på god väg :D

Pernilla

En av dina hemliga läsare ;)
20 år, född och uppväxt i stockholm! Flyttade dock till england för 1 år och 3 månader sen, till min pojkvän! Mycket bättre än att ha distansförhållande mellan sverige-england! Billigare också för den delen! ;)

Din blogg är otroligt inspirerande, jag har försökt gå ner i vikt sen x antal år tillbaka, men alltid någonting som har fått mig att ge upp. Så att se någon i samma sitts ger en lite hopp! Även fast jag bara vill ner ca. 10kg så jag ligger på 65.

Klickar mig in varje dag för att se vad du hittat på! Fortsätt som du gör, du kommer en dag nå ditt mål, och den dagen kommer vara fantastisk!

Ge aldrig upp!

Matilda

Matilda heter jag, 20 år:) Tror aldrig jag har kommenterat, men jag är så sjukt imponerad av dig. Din viljestyrka och hur du kämpar, motgångar, framgångar, bra och dåliga dagar, hur du inte låter NÅGOT trycka ner dig. Allt du delar med dig av som speglar din resa är så inspirerande att man inte kan sluta läsa. Älskar hur du kör din grej och struntar så fullständigt i vad andra tycker. Vet inte om man kan skriva en mer intressant blogg än så. Sjukt bra kämpat so far! Du kommer nå ditt mål.
Kram!

i ❥ p h o t o - tilda

Tilda heter jag.
20 år ifrån Norrköping.
Jag kollar din blogg dagligen, just för att du inspirerar mig så mycket till att själv lyckas gå ner i vikt. Du är så duktig som kämpar och orkar! För jag har själv ätproblem. Jag trycker i mig massvis med chips och annat onyttigt och så mår jag dåligt sen.
Jag ser upp till dig. Du är en stor förebild för mig.
Sluta aldrig upp att kämpa! Du är helt klart så jävla bäst!

Varma kramar Tilda !

Svar: Men åh, vad glad jag blev nu. Fina du ❤️ kramar!!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: