Torsdag, 27/2 ♥

Hey hey. Idag har varit en dag med sjukt mycket blandade känslor. Min fastedag gick inte riktigt som planerat, vilket gav mig skuldkänslor. Jag kunde inte åka in och jobba för jag mådde dåligt, vilket gav mig ännu mer skuldkänslor. Så det resulterade till att jag blev liggandes framför tvn i typ 4 timmar. Kände mig så äcklig, så fet och så ful. Så att gömma sig under täcket tyckte jag var en bra idé.

Sen bläddrade jag igenom instagram, där jag följer väldigt många inspirerade tjejer som också kämpat med sin vikt. Motivationen började smyga sig till mig igen & jag steg upp, på med träningskläderna och bestämde mig för en powerwalk. Jag joggade ungefär halva rundan! Är så sjukt stolt och imponerad av mig själv, maxade pulsen upp i 191 ♥ Jag till och med fortsatte jogga förbi bilar och några människor, vilket jag ALDRIG trodde jag skulle våga. Såg säkert ut som en dallrande valross, men det är skit samma. I FUCKING DID IT. De låter kanske inte som något problem alls, men jag är livrädd för att träna bland folk. Och att jag vågar jogga ute ensam är ett sjukt stort steg för mig. Ungefär som en som är livrädd för spindlar vågar hålla i en spindel.

Har nu njutit av havregrynsgröt med frysta blåbär och hallon, & keso med kanel & funlight i. Nu ska jag lägga mig med gott samvete. Och imorgon kaaanske jag till och med vågar ta samma runda i dagsljus!

Och för att vara ännu mer stolt så är det exakt två veckor sedan jag slutade röka!



Linda

Så bra gjort att springa ute bland folk!!:D har själv problem med det..så I know the feeling! Så sjukt bra gjort!!:)

Svar: Tuusen tack!! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Isa

Du är så himla inspirerande i allt du gör,speciellt med träningen då. Nu när du har vågat träna bland folk - be proud. Jag gillar inte idrotten på skolan,då man måste träna bland andra,känns som dom hela tiden stirrar - obehagligt. Men DU har höjt mitt självförtroende,du är så duktig och verkligen en stor förebild för mig. Puss <3

Svar: Åh, vet inte vad jag ska skriva, blev helt rörd. Gud vad snäll du är, tusen tack för dina ord! Du gjorde min dag perfekt :'D Så kul att jag kan inspirera, tack tack tack! ♥ ♥
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: