Imorgon - Dagen med stort D ♥

Imorgon är det dagen med stort D känner jag, och jag är så nervös att jag håller på att bajsa på mig ungefär. (Inte bokstavligt talat, men det förstår ni nog). Imorgon och på tisdag ska jag få provjobba på det nya jobbet, gah. SÅ NERVÖS. Jag hatar verkligen känslan av att komma till ett nytt ställe där man inte vet alls vad man ska göra eller hur rutinerna går till, men så är det ju med alla ställen i början. Så jag håller bara tummarna på att jag gör ett bra intryck och får vara kvar.

Så i eftermiddag ska jag ta mig en promenad upp och kolla vart jobbet ligger då jag inte har någon aning vart det är, så jag vet vart jag ska gå imorgon bitti, kan ju vara en bra idé. Har jag något att skylla på att gå ut och röra på mig också sedan haha.

Nu sitter jag här med en stor kopp kaffe och vaknar till, ska ta och städa lite och sitta och pilla klart det sista med min andra bloggdesign tror jag. Sen får jag se vad resten av dagen bjuder på. Sova tidigt iallafall. Och massa Vänner avsnitt.

 
 
 


Oslofru

Fin bild <3

Paula

Lycka till! Säker på att du kommer klara det galant :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: