Gott nytt år ♥

Sådär, äntligen är den nya designen uppe. Kanske inte ser ut som jag lagt ner hela min själ i den direkt, men tro mig, det har jag haha. Och jag är nöjd! Nytt år, ny design, perfekt ju. Nu är det bara några timmar kvar på detta året, och det ska bli skönt med ett nytt år faktiskt. Inte för att det kommer kännas speciellt annorlunda imorgon år 2015, men det är ju det man går och intalar sig själv varje gång i slutet av året.
Men 2015 ska bli mitt år, det känner jag på mig. Det kommer bli awesome.

Och jag kommer vakna upp fräsch, utan bakfylla och ångest haha!
Jag har jobbat hela dagen idag, och två dagar innan detta och känner inte att jag orkar något alls.
Så det blir lugnt för mig. Jag tycker nyår är sjukt överskattat ändå, alltid tyckt.

Men jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år iallafall! Så hörs vi nästa år!



Frida

Gott Nytt År!

Svar: Detsamma!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: