Dag 12 - En bild på dig själv som du är nöjd med

En bild ifrån förra året dock, saknar mitt röda hår.. :/



Frida

Supersnyggt hår! :) Och snygg sminkning :)

Svar: Tusen tack! :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Anonym

Vad vacker du är!

Ida Sofie

Önska du kunde fixa mitt hår och sminka mig för du är så satans vacker! De ögonen alltså! O_O
Btw är det där ett Skyrim smycke? Skitnice :D

Svar: Men gud vad snäll du är, tack! Smyrim smycke indeed! Pryder även min arm förevigt också ;)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Anonym

sjukt fin..

Ida Sofie

Hade blivit väldigt glad om du lade upp Skyrim smycken på din webshop hade klickat hem direkt :D
Verkligen jättesnygga grejer du gör, fortsätt så!

Svar: Jag kan göra smycken helt efter önskemål också! Så om du vill ha ett Skyrimsmycke så kan du maila mig på [email protected] så kan jag skriva info om priser och olika storlekar på smycket! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: