Tips - Sarah Fit ♥

Jag har ett extremt stort beroende av Youtube, jag kan sitta flera timmar och bara kolla på massa olika videos, och följer ungefär 6984643532 stycken haha. En av mina absoluta favoriter är Sarah Fit. Hon har gett mig sjukt många tips och lärt mig saker om träning/viktnedgång/mat/you name it.

Hon pratar tex en del om olika orsaker varför man inte går ner i vikt, hur man "kickstartar" viktnedgången, hur man håller motivationen uppe osv.
Jag tycker verkligen ni ska kika in på hennes kanal! Länkar några av mina favoritvideos här nedanför.

 


Jenny

Vilket bra tips! Jag har haft problem just med att trots att jag går på diet och tränar så går jag ändå inte ner nånting, så den videon var riktigt intressant att se :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: