If you can dream it, you can do it ♥

 
Idag vägde jag in mig och mätte mig för slutresultat för Fitnessfighten. Helkroppsbilder kommer komma upp, både före och efter bilder. Jag har på dessa 29 dagar gått ner totalt -6kg i vikt, och tappat 12cm runt magen. Helt stört. Kan inte fatta att faktiskt JAG gjort detta jobbet.

Fitnessfighten va helt klart en kick-start för mig, och jag är så glad att jag faktiskt anmälde mig. Imorgon ska bilderna skickas in till dom, så får vi se om jag kommer vidare till finalen. Oavsett vad så är jag en vinnare för mig själv. Trodde aldrig jag skulle klara detta på bara en månad. I'm proud!
 


Ellinor

Skitbra! Man missar så mycket om man inte mäter sig. Jag varken vägde mig eller mätte mig förrän lite drygt 1 månad efter att jag kommit igång med allt ordentligt, så vet inte min startvikt eller startmått

Nova

Är riktigt impad , fan va du är grym !!!

JuliaJ

Härligt gjort, det är värt att leva hälsosamt!

ekonomi.blo.gg

Bra jobbat!

mamma till william och wilma

Härligt när man ser resultat på så få dagar..

Anita

Grymt! Jag försöker gå ner med :)

Sheriilyn

Shit vad bra jobbat! Har hört att Fitness fighten ska vara ett väldigt bra program.

mickisericssons.blogg.se

FYFAN va bra jobbat!!
Jag själv försöker ta steget och faktiskt ändra min kropp till det bättre. Jag fick liksom ett "wake up" när jag stod på vågen och det inte var allt för långt ifrån 3 siffrigt..

Det här är verkligen en blogg jag tänker "stjärnmarkera", helt underbart att hitta en människa med ett sånt driv!! :D

Jag hoppas verkligen du når din målvikt! skitstarkt jobbat att kommit bra på väg! :) KRAM

Svar: Ååh vad roligt att du tycker min blogg är intressant! Glad jag blir! Och jag hoppas du når din målvikt också. KRAM!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: