Shopping is the best medicine ♥

Åh vad jag älskar att hösten närmar sig. Alla färger ute, mysvädret, men mest av allt -
alla fina kläder i affärerna. Tror jag har ett problem med att shoppa haha, jag älskar att spendera pengar lite för mycket. MEN det gör mig glad,
och det som gör en glad är alltid bra, right?

Blev iallafall en trevlig runda i affärer med min käre mor idag. Blev inte så jättemycket men litegrann. Hittade två vanliga långärmade basplagg och en superfin tröja som jag tittat på ett tag. Även lite nya doftljus som passar bättre till hösten, ett spel och ett par underkläder!
Bra dag minsann.

Om en stund ska jag ta tag i mitt groteska hår också, behövs VERKLIGEN färgas om. Men det är så jäkla tråkigt haha! Det tar ca 3 timmar för mig att färga mitt hår, då jag har mer än en färg. Blä på det. Men men!

 


Ida

Du är så himla duktig Linda! Du ska vara så jäkla stolt! :)Och snygga kläder med ;)
/Ida (förra bloggen var; tillettmindrejag.blogg.se) Maila gärna ifall du vill ha lösenordet till min nya blogg, kramar :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: