- Idag var vågen snäll!

Har bytt vägningsdag till onsdagar då jag alltid glömmer väga mig på måndagar haha. Så det var vägningsdags idag. Hoppades på att jag iallafall hade gått ner ett halvt kilo, men icke. Jag hade gått ner 0.9kg! :D Så nääästan ett kilo lyckades jag gå ner denna veckan. Blev svinglad när jag ställde mig på vågen. Eftersom jag lyckades gå upp 3-4 kilo för ett tag sen så är jag nu igen 0.9kg ifrån att ha gått ner 20kg totalt. Vilket gör mig taggad som fan denna veckan på att nå 20kg nästa vecka igen. Får sparka mig lite hårdare i röven och köra lite hårdare helt enkelt.

Idag är jag ledig från skolan, ska ta och fixa iordning mig för att sen dra och titta på lite julklappar. Blir säkert något roligt jag hittar till mig själv också, hehe. Först ska jag dock ta och titta på ett avsnitt av True Blood, nom nom.



Blubb Svensson

SV: Men tack så otroligt mycket!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: