- Fredag ♥

Fredag, helg, äntligen. Gick upp vid 10 tiden och fixade iordning mig för att åka iväg på ett möte. Invigde även mina nya skönheter. Blev en liten julklapp till mig själv. Är helt förälskad i dessa skor, sjukt bekväma och vrålsnygga. Är så extremt svag för platåskor alltså, tycker det är dom snyggaste skorna som finns. Och ju högre desto bättre! Dessa är 12cm höga, som gör att jag blir jättelång i dom, vilket är ett + då jag bara är 160cm haha. Såå.. Resten av dagen har jag inga planer alls. Ska julpynta litegrann tror jag. Och även försöka ta mig ut på en promenad.

 


Ellen

Sjukt coola skor! :D

Svar: Ja eller hur! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

BeckaCandy

De är så fina, jag har själv beställt de helsvarta ;D

Jaanieh

Tycker du det är svårt att gå i platåskor? Speciellt de lite högre :)

Svar: Det beror helt på skon tycker jag. Men dom platåskor jag har tycker jag är superlätta och bekväma att gå i :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: