- Påsk

Påsken var väldigt trevlig. Familj och lite släkt och massa god mat.
Blev nog lite för mycket, av allt tror jag. Av både mat och onyttigheter. Men jag har inget dåligt samvete! Hade det vart för några månader sedan hade jag troligen suttit och gråtit vid denna tiden för jag ätit godis och så mycket mat. Men jag vet att det inte hjälper. Jag ska självklart unna mig gott ibland, och idag var en sådan dag.

Imorgon står träning med STORA bokstäver på mitt schema (Förhoppningsvis). Håller nämligen på att bli sjuk. Har ingen feber än, men så otroligt ont i halsen! Så länge jag inte har feber är det ju lugnt att träna, så jag håller verkligen tummarna att den inte smyger sig på inatt.

Nu tänker jag lägga mig och kolla på några avsnitt av two and a half men, sov gott! :)







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: