- Damn..

Det tar emot att lägga upp denna bilden, det gör det verkligen. Men jag vill lägga upp den ändå, för att jag är stolt. Och jag vill visa att allt går om man bara vill. Jag höll på att börja gråta för en stund sedan när jag tittade på denna. Jag blev äcklad. På hur jag såg ut i december förra året.. Jag skäms så otroligt över hur jag såg ut då, och jag kan inte fatta det. Jag kan inte fatta att det är en så stor skillnad på "bara" nästan 7 månader. Det är ca 17kg skillnad på bilderna..

Jag är så jävla glad att jag har tagit tag i det, det är jag verkligen. Men det är så sjukt. Jag kan liksom inte fatta att det faktiskt är jag på bilderna till vänster.

 


P

Riktigt bra jobbat! Shit vilken skillnad!!

Bunny

Det är jätte bra gjort!! :)

Piranah

Sjukt duktig :) Keep up the good work!

Erica

Wow shit vilken skillnad! Vad duktig du är :)

Flisan Virdhage Andersson

Wow, bra jobbat!

Emilija med J.

åh vilken härlig förändring, du borde verkligen vara stolt, fortsätt kämpa det kommer gå toppen bra! :D

Elin

Grymt bra jobbat, du ska vara stolt över dig själv!!

Angelique {kinkykitten}

Bra jobbat! :)

sandra

Bra jobbat! Man blir riktigt inspirerat när man läser sådant här! Kan du tänka dig att skriva hur du gick ner? hur mycket du tränade och vad du åt? :)

Bella

Oj! Vad duktig du är!Jag förstår att du är stolt, för det ska du vara!

kerstin ehrenholm

bra kämpat lycka till

Sanna Widman

Riktigt bra jobbat! du har rätt att vara stolt :)
allt går bara man vill

Tilla

Starkt jobbat! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: