- Bra dag!

Idag är en bra dag. Vet inte varför, men allt är bara perfekt idag. Är lycklig för allt omkring mig. Fina vänner, underbar familj, jobb och fina saker att se fram emot. Om exakt en vecka åker jag mot Göteborg och Metaltown för att se underbara band, campa med fina människor och bara njuta av livet. Träningen går helt okej, kunde gått bättre men jag kör på ändå! Idag blev det 30min crosstrainer, 30min rullband. Sen körde jag även lite rygg och vader.

Har vänt dygnet lite väl mycket det senaste, så imorgon blir det att gå upp vid halv 9 tiden för att sen åka in till gymmet, sen blir det hem och fira min födelsedag med familj! Hoppas att vågen ger mig en fin present imorgon också! Det enda jag faktiskt tänker klaga på är värdet. Regn, regn och regn. Typisk sommar i Sverige med andra ord.

Hoppas ni mår underbart fina människor, och har lite bättre väder iallafall!

 
 


My

Glad att du är glad, jag är så pepp inför Metaltown! IIIIH! Och snygg är du ock, som vanligt ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: