- Usch!

Ingen bra dag idag. Gick upp kvart i 5 och gjorde mig i ordning för att gå till jobbet trots feber och hosta. Påväg till bussen får jag världens kramp i magen så jag till och med fäller en liten tår haha, (tur att ingen såg mig). Klarade inte av att jobba idag alltså, fyfan. Imorgon tänker jag dock gå, oavsett sjukdom. Jobbar kväll imorgon också så då får jag sovit lite längre iallafall eftersom jag börjar halv tre. Sen för att lägga till lite extra skit idag så fick jag hem nya smycken till mina töjningar jag har i öronen. Har en liten töjning över den större, och skulle ta ut den men ICKE. Den sitter så otroligt hårt. Försökte ta en tång, men jag slant såklart med den och började blöda som jag vet inte vad. Så får nog ta och besöka studion så snart som möjligt, ska ju även fixa min senaste tatuering också så får bli samtidigt.

Saknar gymmet som fan känner jag, hoppas febern har försvunnit tills på fredag iallafall så jag kan träna. Så, nu har jag fått skrivit av mig lite elände iallafall, haha!
Hoppas ni har det bra iallafall!

(Vad min dag har bestått av. Tvspel, nässpray och halstabletter ♥)
 


Poff.. Pontus.. kalla mig vad du vilL!

Får träna åt dig.. gymmat idag.. å ska gymma fre.. och ikv/imorgon ska jag köra hemmaövningar (typ..situps.. å sånt roligt)

krya på sig! *kram*!

Svar: Jaa du får göra det! Tack, kramar!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: