- Äntligen

Så jäkla underbart. Jag har äntligen börjat få de såkallade "beroendet" av att röra på mig. Jag VILL verkligen röra på mig varje dag, och känner verkligen lusten av att motionera. Så otroligt skönt när den känslan äntligen kommer till en. För ett par månader sedan så tyckte jag det var "pain in the ass" att bara tänka tanken på att motionera, men NU, nu vill jag verkligen röra på mig varje dag och mår bra av det. Jag märker att min kondition har förbättrats otroligt mycket, jag är absolut inte lika trött om dagarna, jag mår bättre psykiskt och min hud har blivit bättre. Motion ger så mycket mer än bara viktnedgång. Jag älskar mitt nya sätt att leva. Jag äter nyttigt, unnar mig ibland men inte ofta och kan verkligen behärska mig nu, jag rör på mig dagligen, sover bättre och mår bättre psykiskt.
Livet är allt bra underbart ibland.


Rebecka

Du är verkligen en inspiration! Och på ett "normalt" sätt, eller vad man ska säga. Tycker att många som tränar och bloggar om det är så fruktansvärt extrema. Att antingen ska det vara allt eller inget, och jag vet att det aldrig skulle funka för mig. Men som du skriver; det handlar så mkt mer om bara vikt-nedgång och man borde kunna unna sig någon gång ibland!
Heja dig! :D

Svar: Men åh vad glad jag blev nu! tack fina, det värmer att höra att jag kan inspirera! :') Kram!
Linda Filth

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: