- Gym och promenad!

Invigde pulsklockan på gymmet idag, kändes jävligt gött faktiskt! Dock så hade jag bara igång den när jag körde crosstrainern och inte när jag körde styrkeövningar. Men 364 kalorier på ca 30min känns bra! Sen blev det nyss en långpromenad också på ca 1 timme i maxpuls nästan hela tiden. Känns så sjukt skönt att veta mer exakt hur mycket jag förbränner när jag tränar. Så att ha bränt lite över 900 kalorier idag är jag jävligt stolt över! Jag hoppas verkligen vågen visar lite snällare resultat på tisdag!





Johan Wallin

Hej Linda! vad du kämpar på, det är underbart att läsa och fortsätter du på detta viset så kommer du att nå ditt mål, jag önskar dig verkligen ett varmt lycka till och kom i håg att ALLTID tro på dig själv.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: