- Mer post!

Jag älskar att shoppa från internet alltså, man blir så glad när det ramlar ner paket typ varje dag haha!
Idag fick jag dessa två linnen på posten. Vet inte om jag gillar det till vänster, ser knäppt ut på. Men det duger! Älskar linnet/klänningen till höger iallafall! Glad tjej!

Idag.. Vad händer idag då? Var en lång skoldag, höll på att somna flera gånger. Uh så trött. Blir nog en promenad/springtur lite senare tror jag. Men först blir det käk!



Linnea Lundberg

Snygga bruden dära :D
Jag tyckte linnet till vänster var grymmast :D

MissNosebleed- En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

sv: Åhhh Tackar så mycket! :D
Absolut, köpte dom från SkoUno i stan, köpte sista paret dock men dom har liknande skor där så! ;)
Kramar Louise Nosebleed!

My

Snyggast i världen, och det är så stor skillnad på dig! Fan va duktig du är :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: